5 nasvetov za boljši doseg na LinkedInu za podjetja

13. aprila, 2022

Omrežje LinkedIn vse bolj pridobiva na veličini in veljavi v svetu poslovnega marketinga. Neodvisno od velikosti in področja delovanja podjetja, predstavlja pomemben člen za večjo prepoznavnost podjetja, pa tudi priložnost za trženje produktov ali storitev. Z vami delimo 5 nasvetov za izboljšanje dosega na LinkedInu – naj služijo kot smerokaz prave poti, na katero moramo stopati z zavedanjem, da je uspeh odvisen od našega truda in entuziazma ter od znanja, ki ga o samem omrežju posedujemo.

1. Optimizacija LinkedIn profila

Pomembno je, da je URL profila, ne glede na to, ali gre za podjetje ali osebni profil zaposlenih, primerno urejen. LinkedIn kot tak namreč samodejno dodeli URL vsakemu profilu posebej, kar pomeni, da lahko vključuje vrsto znakov, ki delujejo zelo nepregledno. Na profilu uporabljajmo ključne besede (#), primerne za naš profil, njihova uporaba pa naj bo konstantna in reprezentativna. Vsi podatki na profilu (ime, spletno mesto, elektronski naslov) morajo biti realni in primerni za pojavljanje na omrežju. 

Uredite svoj profil tako, da bo personaliziran. URL, profilna fotografija, naslovna forografija, opis, heštegi, ključniki.

2. Konsistentna podoba blagovne znamke znotraj ekipe zaposlenih

Boljši doseg profila lahko zagotovimo tako, da zaposleni na svojih osebnih profilih uporabljajo naslovno fotografijo podjetja. Na ta način lahko širimo prepoznavnost blagovne znamke in hkrati uskladimo osebne profile vseh zaposlenih na neki določeni, največkrat višji, profesionalni ravni. Naslovna fotografija je lahko zgolj logotip, slogan, aktualna ponudba ali morda celo skupinska fotografija. 

Izberite dobro naslovno in profilno fotografijo, da dosežete večjo prepoznavnost profila. Ne pozabite na konsistentno uporabo.

3. Vključevanje zaposlenih

Največji potencial za izboljšanje dosega se največkrat nahaja tip ‘pred nosom’. Spodbujanje zaposlenih k delitvi vsebine podjetja (članki, dogodki) in objavljanju vsebin, ki se tičejo delovanja podjetja, bo glas o podjetju poneslo širom LinkedIn sveta. Pazljivi moramo biti le, da so zaposleni vešči upravljanja z omenjenim omrežjem in hkrati dobro seznanjeni s filozofijo in vrednotami podjetja. 

V objave in obveščanje o objavah vključite zaposlene. Fotografije, na katerih so vidni ljudje običajno prejmejo večji doseg in dobijo več pozornosti, saj ljudi naravno privlačijo živa bitja.

4. Povezovanje s potencialnimi partnerji preko skupin

Pridružitev skupinam, v katerih potencialni partnerji komunicirajo med sabo, lahko služi kot forum, na katerem se lahko vključujemo v razprave. Komentiranje, ponujanje rešitev, odgovarjanje na objave … dovoljeno je vse, razen direktne prodaje! Ne smemo pozabiti, da je LinkedIn družbeni medij, na katerem se izražajo mnenja na poslovno-profesionalnem nivoju.

Z vključevanjem v skupine ali groups na linkedinu lahko dosežemo osebe, ki so v isti industriji, ko smo tudi mi sami. Tako se bolj izpostavimo.

5. Izstopanje z vsebino

Ustvarjanje in objavljanje izstopajoče vsebine, ki vaše podjetje loči od ostalih, je ključno. Obiskovalcem strani moramo nenehno dajati razlog, da klikajo na naše objave in spremljajo naše zgodbe. Fotografije, video vsebine, infografike, dokumenti – različni tipi vsebin, ki jih mora povezovati rdeča nit – avtentičnost. 

Pri pisanju vsebin si vzamite čas in pripravite tekste, ki bodo zanimali druge. Dodana vrednost je pomembna, saj tako pridobimo pozornost.

Hitro lahko opazimo, kdo igra ključno vlogo pri izboljšanju dosega LinkedIn profila. Tako je – zaposleni. Poleg kraljice objav na omenjenem omrežju, vsebine, lahko največ naredi ravno celotna skupnost samega podjetja. V kolikor se pripadnost zaposlenih in želja po prepoznavnosti podjetja čuti na upravljanju profila, je končna destinacija, torej uspeh, zagotovo dosegljiva. 

Če vas zanima še več nasvetov pri večanju dosega, vam je vedno na voljo naša ekipa: kontaktirajte nas na info@ipm-komunikacije.si ali preko našega LinekdIn profila.  

Spoznajte še več novih nasvetov za ustvarjanje dobrih objav: preberite moj blog Pravljičnih 7 za uspešno objavo na LinkedInu.

Avtor

Jana Bedenik

Jana Bedenik

Višja svetovalka za marketing Jana je magistra tržnega komuniciranja in entuziastka na področju digitalnega marketinga. S fokusom na vsebinskem marketingu ji snovanje kampanij predstavlja nenehne priložnosti in izzive. Med svojimi večletnimi izkušnjami znotraj številnih področjih marketinga najraje izpostavi uspešne zgodbe družbenih medijev in organizacije dogodkov. S pozitivnim in motiviranim pristopom, predanostjo svojemu delu ter z željo po kreiranju uspešnih zgodb, predstavlja dodano vrednost naši ekipi.