Družabni na družbenih omrežjih

15. februarja, 2022

Družbena omrežja so prostor družabnosti, kajne? In še marsikaj več, drži? S področja poslovne uporabe in komuniciranja nam predstavljajo številne izzive in priložnosti. Med njimi tudi vprašanje, kako doseči druženje z našimi sledilci, ki bo konstantno in vedno bolj intenzivno, hkrati pa primerno komunicirati naša komunikacijska sporočila, vrednote … ali še več, celo kaj prodati? 

O nepriljubljenih algoritmih, drastičnem upadu organskega dosega, podražitvi oglaševanja preko družbenih omrežij … in še čem klepetamo vsi, ki nam je njihov svet blizu. Zavedajoč se, da so izzivi zares del vsakdana in da je zmagovalec pravzaprav tisti, ki se lahko pohvali z izjemno skupnostjo, zgrajeno na temeljih iskrene in zanimive komunikacije, preizkušanja različnih taktik, ves čas pa kontinuiranega komuniciranja in vlaganja v družbena omrežja. Vlaganja časa, truda, energije, tudi finančnih sredstev. 

Prednost je na strani tistih, ki so na platformah družbenih omrežij prisotni že dlje časa in ki zaradi kilometrine ter izkušenj dobro poznajo svojo skupnost in ustvarjajo zavidljive rezultate. Kaj pa lahko storijo vsi novinci, ki okolje družbenih omrežij šele bolje spoznavajo?

Kako delovati na družbenih omrežjih? Poskrbite za svojo prisotnost na Instagram, Facebook, LinkedIn in drugih.

1. Ciljna usmerjenost

Večkrat pozabimo na osnove. Ključno je, da vemo, kakšni so cilji našega komunikacijskega nastopa. V kolikor so dobro postavljeni, odgovor na vprašanje, katero družbeno omrežje izbrati, ne bo težak. Postavite si cilje in v njihovem kontekstu ter ob spoznavanju osnovnih značilnosti družbenih omrežij premislite, katera izbrati. Če so recimo vaša ciljna skupina mladi med 15. in 25. letom, potem se TikToku ne morete ogniti. 

2. Poznavanje posameznih platform

Agresivna prodaja na LinkedInu ne bo dobro sprejeta. Zakaj? Ker je to profesionalno omrežje, namenjeno poslovnemu komuniciranju, povezovanju, izmenjavi mnenj, izkušenj, praks … ne zgolj prodaji. Če želite v čim krajšem času prodati čim več, potem oglašujte. Komuniciranje preko družbenih omrežij pa je marsikaj več kot le oglaševanje. 

3. Nastavite si zrcalo

Bodite realni in iskreni – če ste majhno podjetje in je poleg komuniciranja v vaši domeni še kadrovski menedžment, interno komuniciranje, prodaja ipd., potem nastop na vseh družbenih omrežij, četudi so z vidika ciljnih skupin in vašega podjetja smiselna, ne pride v upoštev. Njihovo upravljanje zahteva veliko časa in predanosti. Občasno objavljanje in javljanje samo zato, da ste prisotni, ne bo imelo želenega učinka.

4. Le čevlje sodi naj kopitar

Če morebiti nimate specifičnih znanj s področja komuniciranja in marketinga, potem najdite pomoč zunanjih izvajalcev. Podporo vam lahko nudijo kot svetovalci, mentorji, izvajalci … odvisno od potreb, ciljev, vaših želja ter pričakovanj. Že ena sama neprimerna objava lahko povzroči nepopravljivo škodo. Priznati si je treba, da smo pri komuniciranju z javnostmi ves čas na očeh številnih. 

Izpostavili smo le nekaj ključnih usmeritev za začeten nastop na družbenih omrežjih, v prihodnjih tednih pa bomo z vami delili številne konkretne nasvete za posamezna omrežja. 

Vedno pa se lahko obrnete tudi na nas, saj imamo izkušnje ter reference na širšem področju (digitalnega) marketinga. Pišite nam na info@ipm-komunikacije.si ali pa se povežimo preko družbenih omrežij (Facebook, LinkedIn, Instagram).    

Avtor

Ana Pisar Čivčić

Ana Pisar Čivčić

Direktorica Ana je magistra tržnega komuniciranja in strokovnjakinja za digitalni marketing. Pri snovanju in vodenju najrazličnejših komunikacijskih aktivnosti ima že 10 let izkušenj. Je tudi diplomantka LSPR (Londonska šola za odnose z javnostmi) ter Menedžerka za digitalno poslovanje (Akademija Netfork). Motivirajo jo projekti, ki s strateškim pristopom vstopajo na področje (digitalnega) komuniciranja, nenehno spreminjajoče se okolje družbenih omrežij, zelo rada pa se umika tudi na področje tekstopisja.