Digitalni marketing

Pristopite celostno – od prvega stika do zveste stranke

Pot do učinkovitega digitalnega marketinga in rezultatov je v oblikovanju celovitega pristopa. Od ustvarjanja zavedanja pri novih potencialnih strankah, povečanja prepoznavnosti podjetja ali blagovne znamke, do grajenja odnosov ter nenazadnje zaključevanja prodajnih aktivnosti in ohranjanja zvestobe stranke. Naj vam pri tem pomagamo!

1. KORAK: Ustvarite zavedanje in povečajte prepoznavnost

Postavite spletno stran

Dobro spletno mesto je dandanes okno v svet. A tu se vse šele prične. Svetujemo vam pri zasnovi in vsebini spletnega mesta ter dobri uporabniški izkušnji in oblikujemo učinkovito rešitev za vaše poslovne izzive.

SEO

Optimizirajte svoje spletno mesto in bodite na prvih mestih v spletnih iskalnikih. Tako si boste zagotovili, da vas vaše (potencialne) stranke lažje najdejo, povečali boste obisk spletnega mesta in njegovo učinkovitost.

Vodenje družbenih omrežij

Vzpostavite svoja družbena omrežja, na katerih se zadržujejo vaše ciljne skupine in si oblikujte kanale, na katerih boste že kmalu navduševali in prepričevali vaše sledilce.

Digitalno oglaševanje

Poiščite svoje (potencialne) stranke s plačljivimi oglasi na Googlu in partnerjih ali na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, LinkedIn in YouTube). Ustvarite oglase, ki bodo prepričali in pripeljali do rezultatov – klikov!

Sodelovanje z vplivneži

Pristopite do svoje ciljne skupine s pomočjo spletnih vplivnežev, ki bodo vaše izdelke ali storitve predstavili svojemu občinstvu, vi pa boste s tem pridobili njihovo pozornost in zaupanje.

2. KORAK: Gradite – navdušujte in prepričujte!

Upravljanje družbenih omrežij

Vzpostavite in ohranjajte pristen odnos z vašimi potencialnimi strankami. Ponudite jim vsebine, ki so prilagojene posameznemu družbenemu omrežju, izstopajte med konkurenco in ohranjajte pristno interakcijo.

Digitalno oglaševanje

Oblikujte digitalne oglaševalske kampanje, ki bodo pritegnile in vaše ciljne skupine spodbudile k dejanjem. Ustvarite oglase na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTubu ali Googlu. Dosežite rezultate!

Vsebinski marketing

Ustvarjajte privlačne vsebine in z njimi privlačno blagovno znamko ali podjetje. Bodite inovativni in ne le del povprečja. Ponujajte vsebine z dodano vrednostjo!

3. KORAK: Zaključite prodajo in ohranjajte odnose!

Upravljanje družbenih omrežij

S pristnimi, z zanimivimi in relevantnimi vsebinami predstavljajte ključne prednosti, pri tem pa z interakcijo in komuniciranjem vseskozi gradite in ohranjajte skupnost vašega podjetja oziroma blagovne znamke. Pokažite, da vam je mar!

Digitalno oglaševanje

Oblikujte posebne oglaševalske kampanje, ki bodo naslovile vse v zaključni fazi nakupa, svoje zveste stranke pa s posebnimi ugodnostmi ali drugimi darilci ohranjajte blizu.

Vsebinski marketing

Pripravite poglobljene in relevantne vsebine, ki bodo tehtnico o nakupu prevesile v vašo prid, vašim obstoječim strankam pa nudite zanimive vsebine o vaši blagovni znamki oziroma podjetju z dodano vrednostjo.

E-mail marketing

Bodite v stiku s strankami, ki so vam zaupale svoje kontakte. Redno jih obveščajte o novostih, posebnih ugodnostih in zanimivih vsebinah, ki so povezane z vašo blagovno znamko oziroma podjetjem.