Družbena omrežja
Bodite družabni in zato bliže strankam
Pomembnost prisotnosti na družbenih omrežjih skorajda ni več vprašljiva – a vendar mora biti strateška in učinkovita. Pomagamo vam pri strateškem premisleku, vzpostavitvi profilov, zanimivi vsebini, morebitnih kampanjah in sodelovanjih z vplivneži. Naj vaše druženje s (potencialnimi) strankami preko družbenih omrežij rezultira v boljši prepoznavnosti podjetja, prodajnih rezultatih in ugledu.
Strategija komuniciranja
Najhitrejša, a hkrati z mislijo na dolgoročnost zasnovana pot do strank, ki upošteva vrednote podjetja, zakonitosti posameznih komunikacijskih kanalov in vključuje trende s področja digitalnega komuniciranja. Časovno opredeljena, ciljno usmerjena.
Privlačne vsebine
Za vsa družbena omrežja zasnujemo vsebino, ki bo privlačna, zanimiva in zapomnljiva. Vsebino, ki bo prepričala. Pri tem upoštevamo zakonitosti posameznega komunikacijskega kanala.
Komuniciranje s skupnostjo
Ažurno sledimo dogajanju na vaših družbenih omrežjih, komuniciramo s skupnostmi, jih vključujemo v pogovor in odgovarjamo na njihova vprašanja.