Ekipa
Spoznajte nas
Ekipo podjetja IPM komunikacije sestavljamo mladi, a izkušeni posamezniki, ki nas poleg pestrega nabora znanj z različnih področij digitalnega komuniciranja druži želja po razvoju, napredku in rasti. Pri svojem delu se osredotočamo na oblikovanje celovitih, strateško oblikovanih rešitev na področju komuniciranja. Naša strast so zgodbe mikro, majhnih in srednje velikih podjetij. Zgodbe ljudi. Takih, ki verjamejo v svoje delo prav toliko kot mi.

Nina Finžgar
Direktorica
Nina je ustanoviteljica podjetja M komunikacije, ki se je leta 2020 pridružilo IPM Skupini. Na področju komuniciranja deluje že več kot 10 let, v zadnjem letu pa se je specializirala za strateško oblikovanje celostnih digitalnih marketinških pristopov in rešitev. Poleg strateških izzivov se najraje sooča s kreativnimi in vsebinskimi projekti na področju tekstopisja, odlično pa se znajde tudi pri snovanju video projektov.

Ana Pisar Čivčić
Višja svetovalka za marketing
Ana je magistra tržnega komuniciranja in strokovnjakinja za digitalni marketing. Pri snovanju in vodenju najrazličnejših komunikacijskih aktivnosti ima že 10 let izkušenj. Je tudi diplomantka LSPR (Londonska šola za odnose z javnostmi) ter Menedžerka za digitalno poslovanje (Akademija Netfork). Motivirajo jo projekti, ki s strateškim pristopom vstopajo na področje (digitalnega) komuniciranja, nenehno spreminjajoče se okolje družbenih omrežij, zelo rada pa se umika tudi na področje tekstopisja.

Jana Bedenik
Višja svetovalka za marketing
Jana je magistra tržnega komuniciranja in entuziastka na področju digitalnega marketinga. S fokusom na vsebinskem marketingu ji snovanje kampanij predstavlja nenehne priložnosti in izzive. Med svojimi večletnimi izkušnjami znotraj številnih področjih marketinga najraje izpostavi uspešne zgodbe družbenih medijev in organizacije dogodkov. S pozitivnim in motiviranim pristopom, predanostjo svojemu delu ter z željo po kreiranju uspešnih zgodb, predstavlja dodano vrednost naši ekipi.

Nika Žagar
Asistentka za digitalni marketing
Nika je študentka novinarstva, navdušena nad družbenimi omrežji in ustvarjanjem vsebin izven okvirjev. Odlično se znajde v digitalnem okolju in vseh izzivih, ki jih to prinaša. S svojo kreativnostjo in nenehnim sledenjem digitalnim trendom prinaša svež veter v ekipo IPM Komunikacij – zlasti, ko je pri komunikacijskih aktivnostih treba nasloviti mlajše generacije.